Przejdź do głównej zawartości

Share Week 2019

Po raz pierwszy natrafiłam na tę akcję w tym roku i to kilka razy, ale nie zamierzałam dokładać swojej cegiełki. Ostatni raz przechylił szalę i postanowiłam, że jeśli znajdę czas w ostatni weekend trwania tego wydarzenia (to właśnie ten kochani, także czasu nie zostało już za wiele, bo kończy się ono 31 marca), to wezmę w nim udział. I tak mamy 30 dzień, trzeciego miesiąca, 2019 roku, a ja mam trochę czasu i dziś zamierzam przedstawić Wam moich trzech ulubionych blogerów, ale najpierw przedstawię zasady, abyście i Wy mogli dołączyć do tej akcji.

Celem oczywiście jest popularyzacja dobrych treści w Internecie, jeśli chcecie poznać więcej szczegółów to zapraszam do organizatora akcji - Andrzeja Tucholskiego. Aby głos się liczył należy napisać post na swoim własnym blogu, w którym wybiera się trzech bloggerów, których naprawdę lubimy, którzy nas inspirują, których po prostu doceniamy, a następnie trzeba wklepać te dane do formularza, który znajdziecie na stronie, którą podlinkowałam powyżej. A za jakiś czas będzie wiadomo, co teraz czyta się w Internecie i poznamy nowe wartościowe, ale jeszcze nie popularne blogi. Same plusy prawda? Dlatego i Was gorąco zachęcam do wzięcia udziału! 

Wiosenne deszcze i zbyt bajkowo

Alicja Kaczmarek to autorka Wiosennych deszczy i zbyt bajkowo. Na pierwszym z jej blogów znajdziecie teksty dotyczące naprawdę bardzo różnorodnej tematyki (kulturowe, życiowe, coś w tym stylu), a napisane są tak dobrze, że nawet jeśli temat mnie z początku nie interesuje, to i tak czytam z zapałem, a potem na przykład decyduję się obejrzeć Madokę, czyli pierwsze anime w moim życiu! Drugi blog to z kolei zbiór autorskich tekstów, mniej lub bardziej dłuższych opowiadań. Działa również bardzo aktywnie na swoim fanpage'u na Facebooku. Jest to jeden z niewielu blogów, które śledzę mniej więcej od początku założenia swojego, niestety większość z nich zakończyła już swoją działalność, dlatego bardzo się cieszę, że Alicja wciąż rozwija się w blogsferze.

Kulturalna Meduza

Wbrew pozorom nie bardzo przepadam za czytaniem recenzji książek. Kuszę się głównie na te, które opisują książki, które przeczytałam lub te, które mnie naprawdę interesują. Kiedyś czytałam więcej, a potem się dziwiłam czemu moja lista książek "kiedyś chcę przeczytać" strasznie się wydłużyła. Najbardziej lubię czytać posty dotyczące tematyki (jak już pewnie się domyśleliście) książkowej i kulturowej czy życiowej, a takich jest naprawdę dużo na Kulturalnej Meduzie, za co bardzo ją cenię. Podziwiam też za design bloga i ogólnie tę całą meduzową otoczkę (poważnie, koniecznie musicie zajrzeć do tego miejsca w Internecie, tak jak do wszystkich innych, które wymieniłam w tym poście!).

Niekulturalnie.pl

Ostatni blog najbardziej przypomina swoją działalnością moje miejsce w Internecie, bo znajdziecie tam głównie recenzje książek. Był on chyba pierwszym blogiem książkowym z tak dużym odzewem, który znalazłam na początku swojej działalności i pewnie nie ma w tym nic dziwnego, że od tamtego momentu Kasia, czyli jego autorka, stała się takim guru dla mnie pod względem prowadzenia bloga z recenzjami. Zawsze chciałam, aby moje teksty były spersonalizowane i nietypowe, więc do tego staram się dążyć. Recenzje, które znajdziecie na jej blogu właśnie takie są, ponadto nie stara się na siłę upiększać języka, dlatego możecie znaleźć tam i wulgaryzmy (stąd pewnie poniekąd nazwa bloga). 

Oczywiście jest jeszcze wiele innych blogów, które lubię, jednak postanowiłam wyróżnić właśnie te trzy. Jeszcze raz zachęcam Was do wzięcia udziału w tej akcji i zajrzenia do tych bloggerek! :)

Komentarze

  1. Aww, dziękuję bardzo za polecenie <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za Twoją działalność w Internecie, zdecydowanie zasłużyłaś na polecenie! <3

      Usuń
  2. Och <3 Mega dziękuję za miłe słowa i polecenie! To takie miłe widzieć, że ktoś docenia moją twórczość i ten design! Poprawiłaś mi humor, dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ciężko się oprzeć meduzowemu designowi! <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję!
Staram się odwiedzać wszystkich moich czytelników!

Warto zajrzeć!

"Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas

W końcu przyszedł czas na recenzję kolejnej pozycji z mojej listy 18 książek na zeszły rok. Tym razem padło na retelling znanej historii o Pięknej i Bestii w wykonaniu, ostatnio dość popularnej, Sarah J. Maas. Jest to moje pierwsze spotkanie z tą autorką i przyznam, że udało jej się oczarować i mnie, co prawda nie aż tak bardzo jak bym chciała (już od dawna nie natrafiłam na żadną perełkę), ale po kolei...

''Szkarłatna Dżuma'', czyli książka nie z tego stulecia

Na wstępie chciałabym wyjaśnić dlaczego tytuł jest taki, a nie inny. Mianowicie w moim egzemplarzu jest napisane, że to poprawiona wersja wydania z 1927 roku, aczkolwiek przeszukując sieć znalazłam również, że ona jest jeszcze starsza, a także informacje, że jest to opowiadanie, ale potraktuje to jak książę. Pierwszy raz sięgnęłam po tą książkę, jeśli się nie mylę, w podstawówce, na początku. Ciągnęła mnie do niej okładka, zwłaszcza ta osoba na pierwszym planie, pomyślałam, że to fajna przygodówka. Nawet nie wiecie jak się pomyliłam. Może gdybym zdała sobie sprawę co jest na dalszych planach odłożyłabym ją na potem. Pamiętam tylko, że emocje po przeczytaniu we mnie buzowały, zwłaszcza strach. Postanowiłam przeczytać ją jeszcze raz, aby się ''na świeżo'' z Wami podzielić moją opinią. Tytuł: ''Szkarłatna Dżuma'' Autor: Jack London Liczba stron: 76 Kategoria: fantastyka Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza SAWA Książka jest opowieśc

Skam - serial, który podbija serca ludzi [sezony 1-3]

Lubię czytać książki, lubię oglądać filmy, a czasem seriale, ale żaden mnie specjalnie nie wciągnął. Jednak, gdy zaczęłam Skam nie mogłam się oderwać od ekranu, naprawdę.