Przejdź do głównej zawartości

Książkowa randka TAG by Kitty Ailla

Dawno nie wrzuciłam żadnego TAGu, ostatni w grudniu, więc postanowiłam, że wykonam ten, który naprawdę przypadł mi do gustu. Znalazłam go tutaj, ale jego autorką jest kto inny, jej blog znajdziecie tutaj. Jak pewnie zauważyliście albo zauważycie za chwilę to nie jest zwykły TAG. Od innych różni się tym, że odpowiedzi do pytań losujemy z książek (poniżej znajdziecie pozycje, które wzięły udział), a całość tworzy historię. Jest to naprawdę świetna zabawa!

Moja lista książek (alfabetycznie)
1. „Dom tajemnic” Ned Vizzini, Chris Columbus
2. „Elita” Kiera Cass
3. „Eragon” Christopher Paolini
4. „Harry Potter i więzień Azkabanu” Joanne Kathleen Rowling
5. „Księżniczka” Andrzej Pilipiuk
6. „Miasteczko Salem” Stephen King
7. „Mitologia nordycka” Neil Gaiman
8. „Papierowe miasta” John Green
9. „W pogoni za smokiem” Anne McCaffrey
10. „W śnieżną noc” John Green
11. „Zagubiony heros” Rick Riordan
12. „Żaba, pozbieraj się!” Edmund Niziurski


1. Zaproszenie na randkę - czyli bohater/bohaterka, z którym wybierzesz się na randkę*
Na randkę wybiorę się z Radarem tak to jest imię, jeśli dobrze pamiętam miał dziewczynę, a jego rodzice zbierali Mikołaje, także... może dostanę jednego?

*Nie oszukiwać, jeśli wylosuje się dziewczyna to cóż, idziecie na randkę z dziewczyną, a jeśli chłopak - to z chłopakiem :D

2. Trzy godziny przed lustrem - twój strój na randkę (jeśli idziesz w samych stringach - gratuluję odwagi :D)

No cóż, wynika, że będzie zimno skoro pokuszę się o czapkę i rękawiczki, mam nadzieję, że nie wezmę ze sobą tylko tych rzeczy.
Szybko poszło, dwie książki Greena odhaczone.

3. Pierwsze koty za płoty - podarunek od partnera/partnerki (bo kwiatki i bombonierki to przeżytek)

Nie licząc oderwanych rękawów i takich rzeczy, pierwszym podarunkiem jaki otrzymam będzie ... zastrzyk! Chyba nie będzie to miła randka, mam nadzieję, że przynajmniej igła będzie mała.

4. Książę/księżniczka z bajki - cecha partnera/partnerki, w której od razu się zakochasz

Osobliwość... hm... jeśli jego rodzice rzeczywiście zbierają mikołaje to rzeczywiście są osobliwi, ale on? No chyba, że udawał tylko takiego mądrego i normalnego chłopaka...


5. Twój Disneyland - upragnione miejsce, do którego się wybierzecie (nawet, jeśli to Mordor, to jest upragniony :D)

Poddasze? W sumie nie jest tak źle, tylko ciekawe dlaczego aż tak chcielibyśmy się tam znaleźć...

6. Prześladowca - bohater/bohaterka, który ma obsesję na twoim punkcie i będzie cię śledzić całą randkę

Corey? Szczerze, nie pamiętam kto to taki, ale zaraz poszukam czegoś o nim!
Ach... był kochankiem [Spojler być możei chyba nie żyje. Wolę Radara, muszę uważać, bo trupy są nieobliczalne, o ile nim jest. xD

7. Co może pójść nie tak? - z wylosowanym czasownikiem ułóż 2-3 zdania historyjki o tym, co poszło nie tak (nie może to być zakończenie randki)

Radar będzie mówił całą randkę o dziwnych rzeczach, które niespecjalnie będą mnie interesowały. Zapytam go o mikołaje, a on nagle (pierwszy raz!) zaniemówi i nie odezwie się do końca spotkania. Z małymi wyjątkami (i nie udzieli mi odpowiedzi).

8. Ostatni posiłek - najlepsze danie randki (nawet, jeśli jedyne :D)

Martwy kurczak, jeśli odpowiednio zapieczony, może być dobry, ale jeśli zabijemy go po drodze, to chyba podziękuję (tylko kto by się na to odważył, bo ja na pewno nie, może Corey?).

9. Zazdrośnik/zazdrośnica - bohater/bohaterka, która zacznie podrywać twojego partnera/partnerkę

No wiesz Melia, jeśli nie chcesz, abym poinformowała Trenera Hedga, zmykaj! Po tobie się tego nie spodziewałam.

10. Waleczna kotka - opisz krótko, co zrobisz z zazdrośnikiem/zazdrośnicą, używając wylosowanego czasownika

Jeśli Melia dalej będzie z nami, szykując się do kolacji wpadnę na inne wykorzystanie mojego noża... Przepraszam Hedge.

11. Nareszcie sami - idealne (bez względu na WSZYSTKO) miejsce na pierwszy pocałunek

Pomiędzy jeśli mnie pamięć nie myli, nie jest miejscem idealnym, chyba że ktoś lubi chłód, więc dobrze, że zaopatrzę się w rękawiczki i w czapkę. Mam nadzieję, że skutkiem pierwszego pocałunku nie będzie hipotermia.

12. I że cię nie opuszczę - ostatnie słowa randki

 „- Okej, okej, Gryfoni przy piłce, Katie Bell leci, by zająć pozycję do strzału...” **
Trochę przykro, że nie pamięta dokładnie mojego imienia i nazwiska, ale przynajmniej do mojego pseudonimu było bardzo blisko (i do imienia w sumie też). Tylko co to był za strzał? Czyżbym wymieniła nóż na strzelbę? xD

Kochaj mnie, kochaj - co ty na kolejną randkę z tym partnerem/partnerką? :D

Myślę, że Radar nie jest taki zły, a  jeśli byśmy ograniczyli gadki o dziwnych informacjach, to może byłoby okej (przydałby się na sprawdzianach :D).

Nie nominuję nikogo, ale wszystkich zainteresowanych zachęcam do wykonania, bo jak wyżej wspomniałam jest to świetna zabawa, naprawdę! :p

**Cytat pochodzi z książki „Harry Potter i więzień Azkabanu” autorstwa J. K. Rowling
Wylosowane liczby w kolejności: 8, 10, 12, 7, 1, 6, 2, 5, 11, 3, 9, 4

Komentarze

  1. Widziałam już ten tag na innym blogu i Przyznam, ze bardzo mi się podobał ;) gratuluje randki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję!
Staram się odwiedzać wszystkich moich czytelników!

Warto zajrzeć!

''Szkarłatna Dżuma'', czyli książka nie z tego stulecia

Na wstępie chciałabym wyjaśnić dlaczego tytuł jest taki, a nie inny. Mianowicie w moim egzemplarzu jest napisane, że to poprawiona wersja wydania z 1927 roku, aczkolwiek przeszukując sieć znalazłam również, że ona jest jeszcze starsza, a także informacje, że jest to opowiadanie, ale potraktuje to jak książę. Pierwszy raz sięgnęłam po tą książkę, jeśli się nie mylę, w podstawówce, na początku. Ciągnęła mnie do niej okładka, zwłaszcza ta osoba na pierwszym planie, pomyślałam, że to fajna przygodówka. Nawet nie wiecie jak się pomyliłam. Może gdybym zdała sobie sprawę co jest na dalszych planach odłożyłabym ją na potem. Pamiętam tylko, że emocje po przeczytaniu we mnie buzowały, zwłaszcza strach. Postanowiłam przeczytać ją jeszcze raz, aby się ''na świeżo'' z Wami podzielić moją opinią. Tytuł: ''Szkarłatna Dżuma'' Autor: Jack London Liczba stron: 76 Kategoria: fantastyka Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza SAWA Książka jest opowieśc

Narnia - niezwykła kraina, cieniem prawdziwej Narnii

Dziś opowiem Wam co nie co o ''Opowieściach z Narnii'' autorstwa C.S.Levisa. Nie będzie to recenzja, ale luźna opinia. Zacznę może od tego, że pierwszy raz spotkałam się z tymi książkami, a właściwie tylko z pierwszą z nich, w podstawówce, była moją lekturą i z czego pamiętam spodobała mi się (co potwierdza, że lektury nie są złe!). Gdzieś mi się o uszy obiło, że są kolejne części, ale specjalnie mnie do nich nie ciągnęło. Pewnie każdy słyszał o pierwszej części, drugiej części może trzeciej (chociażby za sprawą filmów), ale kto nie drążył tematu nie dowiedział się o pozostałych również wartościowych. Nie mogę zdecydować, która z nich mi się spodobała najbardziej, bo pomimo tego, że wszystkie w tym roku ''odświeżyłam'' to jednak czytałam je z przerwami. Postaram się jednak napisać co nieco o każdej z nich i mam nadzieję, że jeśli ktoś nie czytała to sięgnie po tą serię, a jak czytał to do niej wróci. I nie patrzcie na wiek, bo ja też nie jestem już taki

Lektury też mogą być fajne, czyli o Wiedźminie Andrzeja Sapkowskiego

Chyba wszyscy słyszeli o Geralcie z Rivii, czy to dzięki grom komputerowym, książkom czy innym źródłom. Trzeba przyznać, że jak na postać występującą w lekturze szkolnej jest naprawdę popularny i choć wcześniej zamierzałam poznać jego losy, sięgnęłam po nie z „przymusu”. Co prawda moim zadaniem było przeczytanie jednego opowiadania, lecz skusiłam się na wszystkie, jeśli chcecie się dowiedzieć jak zbiór opowiadań wypadł w moich oczach koniecznie czytajcie dalej!  Tytuł: Ostatnie życzenie Autor: Andrzej Sapkowski Liczba stron: 288 Kategoria: fantastyka Wydawnictwo: superNOWA